2011. június 1., szerda

Dóri átváltozása / Sminkje & frizurája

Ígértem egy sminket,
 amit Sleek termékekkel készítettem,íme Dóri átváltozás utáni fotója:


 az átváltozás  előtti fotó:


Arcát lealapoztam,
Szemhéjára fehér színű alapot tettem elsősorban, a
Sleek- Acid i-Divine 12 színű palettából a fehér színből, azután erre rádolgoztam a feketét,és a metál szürkét is.
Fekete szemceruzával, illetve szemhéjtussal is kihúztam a szemét.
Szájára szájfényt vittem fel, amit Barry M.-Dazzle Dust pigmenttel/No 71-Burnt Orange/kissé eldolgoztam, és ami egy fantasztikus színárnyalatot adott a szájának.
Az arccsontjára Sleek Blush- Arcpírt /Sunrise/ tettem, illetve a szemhéj, és az arccsont közötti részt, Glisten Me- Folyékony high lighterrel dolgoztam össze, amiből nagyon kevés kellett,és remek csillogást adott a megfelelő helyre.

Íme még pár fotó, amit még én készítettem:




Dóri, egy fantasztikusan belevaló csajszi, 
akinek a stílusát tekintve,
mindenképp olyan frizurát szerettem volna alkotni, ami 
a stílusát kiemeli, és amivel remekül érzi magát a bőrében.
Mivel copfba viseli rengeteg hajzuhatagát,úgy kellett elkészítenem frizuráját, hogy mindenképp látszódjon gyönyörű haja  a fényképeken.
Ezért kétoldalt 2-2 részre osztottam és befontam haját.
Elől a homlok résztől, egészen a tarkó részig feltupíroztam, és a tarkónál letűztem.
Egy kis ezüstös sprayt is fújtam rá, a Designe kedvéért a hajfonatra.








A további fotók, Csapó Gábor által készültek:












Hogy tetszett?

13 megjegyzés:

  1. nagyon vagány, én is kedvet kaptam a fonatokhoz:)Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a blogod és a feltöltött képek. Köszönöm szépen a sminket és a frizurát.
    Nagyon jók a Sleek termékek.

    VálaszTörlés
  3. Szia Iza
    Ahogy mondtam minden jó lett és szép:)
    És a képek is jók lettek!
    Nagyon örülök neki, hogy neked is tetszenek a képek . Köszönöm szépen,hogy megcsináltad a sminket és a hajat.

    Puszi Dóri

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm Dóri!
    Jó volt veled dolgozni, remélem lesz még szerencsénk egymáshoz!
    Puszi.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Támadt egy jó ötletem! Nézz be hozzám és ha tetszik, kommentelj! :))

    http://marcsikincsesladikaja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Örülök hogy érdekel a kezdeményezésem! :) Elkészült a Facebook-os oldal hozzá. Gyere és lájkold! Remélhetőleg a lányok hamar bele lendülnek és töltenek majd fel képeket! :) És mehet a válogatás. Ha van valami holmid, amitől te is "megszabadulnál" akkor töltsd fel bátran! ;)

    http://www.facebook.com/pages/Marcsi-kincsesl%C3%A1dik%C3%A1ja-Cserebere-Shop/188072911242538?sk=wall


    Viszont egy kis reklám rá férne a dologra. Ha megkérlek, tudnál benne segíteni? :$

    VálaszTörlés
  7. Szia Marcsi, köszönöm hogy benéztél hozzám, nagyon szupi az ötlet, remélem mihamarabb összejön, és még talizunk! xoxo

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó!!! Szuper lett az átváltozás, mintha csak egy másik lány lenne. Tupíros, vikinges :-) Nagyon jó a smink is, igazi beauty smink lett. Ügyes vagy! A fotósnak Csapó Balázsnak pedig külön gratula, nagyon jó képeket készített. Tényleg mutatós az egész, egyben van. Gratula mindkettőtöknek (mindhármótoknak :-)

    VálaszTörlés
  9. Eszméletlen, hogy miket tudsz varázsolni! :) Mintha nem is ő lenne! Gratulálok, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. Köszcsi csajok, thanks Monique Bernardo a commentet!

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás