2010. november 22., hétfő

Németh Krisztina esküvői frizurája.


Krisztával, még a szinglis korszakunkba ismerkedtünk meg.

A közös összejövetelek, bulizások, görkorizások, jaj de jók is voltak azok a régi szép idők …
Nagyon jó visszagondolni.
Most egy kicsit nosztalgiáztam.

Mivel Kriszta úgy döntött, hogy férjhez megy, és elkötelezi magát jövendőbeli családjának, ez által, el is költözött messzire.
Így a közös bulizások, görkorizások gondolata, már csak a múlté lehetnek.




2007, május 12.-én, összeházasodtak, és nekem jutott az a megtiszteltetés, hogy frizuráját én készíthettem el.

El kell, áruljam róla,hogy eszméletlen türelmes, és nyugodt menyasszony volt, legalábbis én így érzékeltem, de belül szerintem,nagy lázban voltunk mindketten.
Ő azért izgulhatott, mert eljött az ő napja, várta a végeredményt a frizurájáról,és a nap izgalmas hátralévő részéről,
én meg azért, mert gyönyörű frizurát készíthettem neki, élete egyik legszebb napjára,viszont,az én esküvőm még csak ezután fog következni.

Teljesen beleéltem magamat abba, hogy három és fél hónap múlva ugyanezeket a gyönyörűséges élményeket fogom átélni, mint Kriszta,viszont az én menyasszonyi frizurámról édesanyám gondoskodott.
Abban is elmélkedtem, hogy vajon milyen is lesz majd az én frizurám ha elkészül... de ez majd, egy másik téma, hamarosan erről is fogok írni!

Most viszont, jöjjenek Kriszta képei.











Az utóbbi két, gyönyörű szép,műtermes képet Kriszta lefotózta és úgy küldte el részemre, hogy bejegyzéseimben megjeleníthessem,ezért sajnos nem a legjobb minősége lett a fotóknak, de nagyon szépek mind a ketten rajta.


Köszönöm szépen neked a képeket Kriszta, gyönyörű szépek voltatok!

3 megjegyzés:

  1. A feltüzött haj absolute Sexappeal-t kölcsönöz azon hölgyeknek is, akik azt gondoljak magukrol, hogy nincs belöle eleg..A munkad a csucsot erinti..pure erotik..

    VálaszTörlés
  2. A Kriszta érdeme is, ugyan is, nélküle nem jöhetett volna létre a frizura!

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás