2010. június 2., szerda

Szépségkirálylányok

Sziasztok!


Ma rákattintottam a Viasat 3 tv-re,és a Feleség csere műsorban láttam egy érdekességet,/ vagyis hát lehet,hogy csak nekem volt érdekes /, hogy az egyik szülő a kislányukat szépség versenyre járatja,már szinte baba kora óta,a másik szülő viszont pont az ellenkező esete.Elképzelni sem tudná,hogy gyereke ilyen helyzetbe kerüljön. 
Elég elrettentő volt ez a dolog számomra egy darabig,amíg azt nem láttam,hogy a két felcserélt feleség egymás családja bőrébe bújva mit nem alkottak.
Az az anyuka, aki a csemetéjét szépség versenyekre járatta,invitálta a másik anyuka gyermekét, erre a versenyre.A végén,teljesen megtetszett a dolog annak a kislánynak is,aki azelőtt hallani sem akart az ilyen dolgokról.A másik anyuka,aki azt akarta,hogy egyszerű ruhákban járjon iskolába a kislány,az teljesen elrettentette ezzel a bejelentésével,és arra jutottak,hogy ő nem fog kimozdulni a lakásból,mert mit fognak mondani róla a többiek. /teljesen lehetett látni,hogy neki, ez az élete,és ezt szereti is/
A lényeg a lényeg,hogy az ember teljesen azt gondolná,hogy ezek a gyerekek rá vannak kényszerítve az anyuka akaratának,hogy a szülők, a be nem teljesedett vágyaikat élik ki a gyermekeiken keresztül.De nem!
Azt is gondolom,ha a gyermek már ebbe születik bele,ezeket a szülői normákat,elvárásokat látja,veszi fel, akkor neki eleve ez a normális életmód, és számára a másik a furcsa.
De azért gondolom vannak kivételek, akik nem örömükből járnak ezekre a versenyekre.
Minden esetre én sajnálom azt a gyermeket, aki kényszerből teszi azt, amit a szülei elvárnak tőle, és kénytelen mű fogakkal,mű körömmel,mű szempillákkal,barnító krémmel lekenve, két kg. sminkkel az arcán úgy mosolyogni a kifutókon mintha minden oké lenne.
Én nem tudnék.
Utána néztem ennek a dolognak,de nem valami pozitív a vélemény.
Szerintetek?
Hogy érezhetik magukat a bőrükben,ezek a szépségkirálylányok?


Forrás : ourfashion























































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás