2012. január 18., szerda

Gyors frizurák Swarovski hajékszerekkel

Közeleg a farsangi bál.

Ha a buliba visszafogott,mégis elegáns és különleges szeretnél lenni,
 kitűnő választás,ha a hajadba csillogó Swarovski kristályokkal díszített hajékszereket választasz, amik kézi készítésűek.


Ezek közül, nem csak a hullámcsatos,hanem a hajtűs,spirálos , illetve egyéni kívánság szerinti változatot is megtalálod.





Bármilyen alkalomra,bulira, szalagavatóra, ballagásra,esküvőre. Feltűzött hajakba,kontyokba csodálatos, egyéni külsőt nyerhetsz gyönyörű csillogásával.

Nos,
nem szaporítom tovább a szót.
Készítettem néhány könnyen és gyorsan kivitelezhető bulis frizurát, amit több posztban is befogok mutatni, 
ami
remélem tetszeni fog nektek és ötleteket is tudtok majd meríteni belőlük a nagy nap alkalmához.
Addig is sok sikert hozzá.
XOXO

Elsőként ezt a frizurát választottam, mert erről 
"már" készítettem
 step by step
fotókat, a többiről sajnos elfelejtettem, de ha lesz igény rá, ígérem még fogok ilyent készíteni.

Talán még magadnak is el tudod készíteni, ha ügyes vagy!


Először is öt részre osztottam a hajat.
Bal oldalt- kettő sávot választottam le,jobb oldalt- egyet,hátul fent, és lent egyet-egyet.


Bal oldalánál az egyik sávot két részre választottam, és egy csomót kötöttem rá így ahogyan a fotókon láthatod.






Aztán még egy csomót, és még egyet, egészen addig amíg nem értem a végéhez.A másik tinccsel is így jártam el.



A középső felső részt kissé feltupíroztam, és körbe csavarva az alsó copfon eligazgattam,letűztem.


A jobb oldalával is,így jártam el, amit a végeiknél az alsó copfhoz rögzítettem.


A copfban lévő alsó részeket is kis tincsekbe szedtem, ketté választottam, és végig csomóztam, amit letűztem.


Íme a kapott frizuránk.


Esküvőre még egy virágos díszt is tehetünk bele,


de a Swarovski kristállyal készült hajékszerek is gyönyörűen
feldobják ezt a nagyon egyszerű frizurát.


Hogy tetszett?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás