2011. október 23., vasárnap

Átváltozás Viviennel

Vivien az átváltozás után:


Az átváltozás előtt:


Vivien arcát lealapoztam,
a szeme alatti sötétebb színt
 menta zöld színű korrektorral korrigáltam.
Ha a termékekről többet szeretnél megtudni, klikk a kiemelt szövegre!


barnás árnyalataival készítettem.
Ajkát:
 barnás szájkontúrral kihúztam,
 és Avon 24k rúzzsal festettem ki.

Arcára:

Coastal Scents10 Blush Paletta arcpírt helyeztem,

"jobb fölső, barnás színűt"



Dekoltázsára, illetve az arcpírja fölé, enyhén



hajvasaló, és göndörítővel
hullámosítottam be, és jobb oldalra feltűztem.
Ha többet szeretnél megtudni a
 hajvasalóról illetve a göndörítőről,klikk ide.


és most jöjjön pár csodálatos kedvenc fotó, amit Csapó Gábor
készített Vivienről:






És íme  egy videó is:



Kérlek nyomj egy lájkot ha tetszenek, de szívesen veszem a hozzászólásodat is!
Köszike!!!
xoxo



2 megjegyzés:

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás