2010. december 31., péntek

Detti Szilveszteri Bohókás frizurája!


Detti bohém házibulis frizurája a szilveszterre, amit kétoldalt befontam, egy - egy vékonyabb szálat kihagyva a fonatokból.
Előzőleg a frufru részt kissé feltupíroztam, hajlakkal rögzítettem és utólag egy hajgumival / a kihúzós technikával bekötöttem./
A copfot is több felé választottam, amit többféleképpen fontam be, és ami tulajdonképpen díszítette a haját is egyben.
Nagyon egyszerű, és hamar elkészíthető.






Nagyon Bohém,Sikerekben, Szeretetben,Boldogságban,Megértésben gazdag Új Esztendőt Kívánok Minden Kedves Ismerősömnek,és Rendszeres Olvasóimnak. Izabella.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás