2010. november 4., csütörtök

Viki és Gábor esküvője



A Vikit, egyszerűen nem lehet, nem szeretni!!!
Egy bájos tünemény.
Eszméletlen milyen finom sütiket tud készíteni, és nagyon kreatív csajszi.
Azt még el kell árulnom róla, hogy annyira szépen rajzol, egy divattervező mellé simán el tudnám képzelni. 




Vikinek azt ígértem, ha lesz az esküvőjük, egy gyönyörű szép frizurát készítek majd, amit félig fogunk csak feltűzni, hogy a szép hosszú haja érvényesülhessen.
Kedves teremtés, akinek ezt a frizurát képzeltem el.






Ezen a képen tisztára Eva Longoria színésznő, a Született feleségekből nem?






A fotókat a Viki küldte át nekem, amit nagyon szépen köszönök.
Nem én készítettem.
Viszont kimondottan tetszik nekem, mert a fotós, nagyon ötletes beállításokkal készítette el a képeket.










Köszönöm nektek Viki és Gábor!

2 megjegyzés:

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás