2010. október 26., kedd

Lila köröm, lila sminkem…



Ez a lila Avonos körömlakk inspirált a gyors sminkemre.





Hajmosás után, gondoltam, felteszek egy röpi sminket a szememre.






Szememet belülről kiindulva Nyx  White Pearl-fehér pigmenttel, ezután közepétől kifelé haladva, Miss Rose színpalettán a sötét lila árnyalattal festettem ki, amit a legszélén Nyx  Black Peal-fekete pigmenttel összesatíroztam.
Az alsó szemhéjjamra is vittem fel egy kis lilás árnyalatot.









Ezt követően fekete ecsetes szemhéjtussal kihúztam a felső szemhéjamat, az alsót pedig Jillian Dempsey fekete szemceruzával, amit kissé elsatíroztam.
A szempillámat Maybelline the Colossal Volum’Express Mascara szemspirállal festettem ki, előtte viszont egy kissé szempilla-göndörítővel íveltem.












6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Nem rossz, h csak úgy 'feldobtad' :D Bár én is csak úgy fel tudnék rakni hipp-hopp egy kis röp-sminket. :)
    Amúgy átfestetted a hajad?

    VálaszTörlés
  2. Szia Izabella!
    Tetszik a smink! Hogyan tudod ilyen szépen, egyenletesen húzni a szemhéjtust? Gyakorlás, vagy van valamilyen trükkje?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Zita!
    Nagyon régóta sminkelem magam, és lehet, hogy megszoktam már, de létezik olyan zselés tus, ami kis tégelyben van pl. Malu Wilz, ezt ecsettel kell feltenni, de szerintem ezzel könnyebb dolgozni.

    http://itsbellatime.blogspot.com/2010/08/leopard-mintas-smink.html#links

    A sima szemhéjtussal is könnyebb a felvitel, ha előtte ceruzával meghúzok egy alapot, és a kezemet megtámasztom az arccsontomon.
    Röviden ennyi, remélem tudtam segíteni.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen Zsuzsi!
    Ez még a régi hajszínem, amit a képen láthatsz, most világosabb, de nem tudok a kettő között dönteni.
    Hamarosan megnézheted a változást videón is, a csatornámon.
    Köszönöm, hogy írtál nekem. Puszi.

    VálaszTörlés
  5. Great blog and amazing talent in makeup!
    New follower here,
    XOXO
    Catanya

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás