2010. július 11., vasárnap


Kim Kardashian, és Kandee Johnson inspirálta sminkemet, nemrég készítettem el.
Szememet Miss Rose színpalettán a türkisz kék színnel kezdtem el árnyalni halványan, utána NYX aranyszínű pigmentet tettem rá, a külső vonalát egy kissé fekete színnel satíroztam össze.
Ez után, Malu Wilz zselés szemkihúzó tussal kihúztam a szemem vonalát.
Ez az egyik legjobb tus, ami nekem bevált, ezt nagyon szeretem.
Nagyon szépen lehet vele dolgozni.
Mindezek tetejére Oriflame Visions Mini mosaics for face and Body mozaik csillámot helyeztem fel.
Szempillámra Maybelline Volum’ Express Lift-up Mascara szempillaspirált kentem, arra egy műszempillát helyeztem.
Számra Avon glazewear sparkle Sugar Cane csillámló szájfényt tettem.
És íme a végeredmény.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás