2010. július 12., hétfő


Ha már türkizkéknél tartunk, / ez az egyik kedvenc színem / gondoltam elkészítek egy másik sminket is. Ez mellé, most jól jött az is, amit az Avontól rendeltem körömlakk Arabian Glow.
Nagyon tuti a színe.
Enyhe alapozás után, a szememet Miss Rose színpalettán a türkizkékkel festettem.
A szempillám íveit megerősítettem az Avon arabian glow soft and sleek türkizes színű szemceruzával.
Ez után Jillian Dempsey fekete szemceruzával húztam ki a szememet.
Ezt varázsceruzának is nevezik, mert eszméletlen szépen lehet a szemkontúrt vele megrajzolni, és a szivacsos végével a vonalakat eldolgozni, így lehet elérni vele a szexi füstös tekintetet egyszerűen és gyorsan.
A szemöldök ceruzámat elnéztem, és helyette a fekete Avonos glimmerstick diamonds szemceruzával húztam ki véletlenül, de nem változtattam rajta, mert tetszett az összhatás.
/ Fekete szemöldököm még úgysem volt ha, ha, ha. /
Végül a szempillámat pillagöndörítővel göndörítettem kicsit, és ezt követően Maybelline the Colossal Volum’Express Mascara szempillaspirállal festettem ki.
Az összhatás ilyen lett.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás