2010. június 20., vasárnap

Meduzzák inspirálták Valentinot



A kifutón a modellek félig átlátszó, a meduzza mozgását imitáló, fodros kialakítású, hullámzó Valentino ruhákkal bűvölték el a nézőközönséget.
Fantasztikus, látványban gazdag élményben volt részem a képeket nézegetve, ugyanis nagyon tudom értékelni azt, ha valaki ennyire kreatív.
Ezzel nekem is nagyon sok ötletet adva, ösztönözve arra, hogy ha valami ötletem támad, azt igenis meg kell valósítanom.
Sokszor elgondolkozok valamin, és azon veszem észre magam, hogy én is képes vagyok olyan apró dolgokból kihozni új dolgokat, hogy még én is meglepődök saját magamon.
Ezért a párom szokta is sokszor mondani nekem,hogy az én védjegyem lehetne az " INSPIRÁLÓ " szó.
Ezt gyakran előszeretettel használom.
Ezért vett nekem egy In/Spirál füzetet. Ha ha ha.Na jó, ez csak vicc volt.
Ma mókás kedvemben vagyok.








A viccet félre téve, a lényeg az, hogy ha egy nagyon szuper ötletetek támad, ne hagyjátok ki a lehetőséget az alkotásra, és arra, hogy álmaitokat valóra váltsátok!!! 


Forrás: Trend de la Creme
Valentino engem erre inspirált, hogy a Polyvoron a kollekciójából ezt hoztam ki:

2 megjegyzés:

  1. Kedves Bella!
    A blogodon, és a munkáidon is látszik, hogy kreatív vagy! A kreatív gondolkodású, nézőpontú embert szinte minden inspirálja! Gyűjtsd bátran az ötleteket, az a spirál füzet egyszer még kincs lesz!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zita!

    Nagyon jól esett, amit írtál!!!
    A te oldaladon is:

    http://negyvenfelettiek.hu/

    nagyon tetszett " HA HISZNEK BENNED "című bejegyzésednél, az a mondat,

    "Minden ember szívét megmelengeti az, ha hisznek benne, tudják, hogy különleges képességei, értékei vannak, és csodálatos dolgokra képes".

    És ami még nagyon megfogott,

    " Viszont kell hozzá nyitottság és bátorság, hogy közel engedjen magához más embert is, lehetőleg olyant, aki nem letapossa, hanem felemeli "

    Igen, én is úgy gondolom,hogy ezek a dolgok azok, amik előre viszik az embert, de kár hogy sajnos vannak olyan emberek is, akik sokszor irigységből akarják eltaposni az ilyen embereket, az helyett, hogy ő maguk is kezdenének valamit a saját életükkel, talán magukban is sok minden értéket felfedezhetnének.Nem így van?
    A spirál füzetem, már gyűlik, gyűlik.

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás