2010. május 21., péntek

ÁTVÁLTOZTATÁSOK

Ez a fenti téma úgy hiszem, szinte minden nőt érdekel.
Legalább is egyszer- kétszer az élete folyamán kipróbálná.
Nagyon sokan hitetlenkednek,hogy á nem lesz ez olyan jó.
Ugyan már, mit lehet én belőlem még kihozni?
Úgy gondolom, hogy ez csakis az ember önbizalmán múlik.
Itt igazából csakis az a probléma,hogy az emberek a médiasztárokra hasonlítják önmagukat, és idővel elveszítik a saját önbizalmukat,varázsukat, ez által,hogy azt gondolják,ennek a világnézetnek kell megfelelniük.

Pedig néha,nem is kell sok minden ahhoz,hogy egy nő jól érezze magát a bőrébe,mint az,hogy
- feltegyen egy laza sminket,
-vagy megmossa a haját,befésülje frizuráját
-vagy egy kicsit csinosabban felöltözzön,ha még esetleg a szomszéd utcába is kiruccan, akkor is figyeljen oda ÖNMAGÁRA!!!

Már tapasztalatból mondom,mert amikor én is ithon vagyok húzamosabb ideig,hajlamos vagyok arra,hogy elhanyagoljam magam.
Ilyenkor magammal kell beszélnem,hogy ezt nem engedhetem meg magamnak,és észhez térek./ha,ha,ha/


Ezzel az átváltoztatással az a célom,hogy minél többen visszanyerhessék az önbizalmukat, és végre újra nőnek érezhessék magukat.A visszajelzések alapján,ez működik is.

 Nemsokára ezzel a témával kapcsolatban töltök fel pár képet is, 
 a munkáimról.


 Addig is jó olvást kívánok mindenkinek,és az eddigi blogtémáimmal kapcsolatban várom hozzászólásaitokat,kérdéseteket.

2 megjegyzés:

  1. Szia Bella!
    Mindig is tetszettek az átváltoztatjuk rovatok!
    Most készült el a 40 feletti vagány nőknek szóló fiatalító kúrám, melynek egyik eleme a frizura változtatása az egyéniséghez illően!Örülök, hogy Te is foglalkozol a témával, és kíváncsian várom a képeidet!
    Sok sikert a terveidhez! Zita

    VálaszTörlés
  2. Szia édes kislányom!
    Azt, amit látok és tudok rólad, csak egy szóval tudom kifejezni: büszke vagyok rád. Arra amit elértél, a kitartásodat, a szépérzékedet, a sokoldalúságodat tükrözi. De azt is tudom, hogy még sok mindenre képes vagy. A benned rejlő képesség, szépérzék, fáradhatatlanság, még sok mindent felülmúlhat. De ezt bízzuk majd a jövőre.
    Még amire büszke vagyok, hogy megajándékoztál egy csodálatos unokával, aki a szívem csücske, bárha nem is tudok sokat vele lenni, de ő biztos érzi, hogy nagyon-nagyon szeretem. És itt említeném meg azt, hálás vagyok, hogy egy ilyen rendkívüli férfi áll melletted, mint az én vejem, aki mindenben támogat. És éppen ezért vagyok büszke rátok!!
    A te Mámácid

    VálaszTörlés

Nagyon szépen köszönöm, hogy ellátogattál oldalamra.
Legyen egy fantasztikusan jó napod! :-) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszik - Megosztom

Megosztás